UniCredit Bank extinde demersurile de digitalizare şi către segmentul de întreprinderi mici şi mijlocii (IMM), începute pe segmentul de persoane fizice

unicredit mPOS

Astfel, pentru clienţii IMM, banca a dezvoltat şi oferă noi produse şi servicii cu un grad ridicat de digitalizare: Mobile POS şi Mobile B@nking.

Mobile POS (mPOS) este un produs prin care clienții pot beneficia de simplificarea procesului de plată cu cardul, în condiții de securitate deplină. Aceasta este o metodă accesibilă companiilor care au nevoie de mobilitate și rapiditate în procesele de tranzacționare, precum cele care acţionează în domeniul de curierat, de catering, comerţ stradal, centre expoziţionale, restaurante etc.

Mobile POS este un dispozitiv cu o dimensiunea redusă, care facilitează plata cu cardul prin intermediul dispozitivelor mobile, precum telefoane inteligente și tablete. Spre deosebire de un POS standard, Mobile POS pune la dispoziția utilizatorului o aplicație intuitivă care permite efectuarea de tranzacții direct de pe telefon sau tabletă. Mobile POS se conectează la dispozitivele mobile (telefoane inteligente şi tablete) utilizând protocolul Bluetooth.

Mobile POS este utilizat doar pentru citirea cardurilor și introducerea PINului. Acesta acceptă tranzacţii contacless, cu chip și bandă magnetică. Chitanța rezultată în urma tranzacțiilor poate fi trimisă prin SMS sau email utilizatorului.

Prin serviciul de Mobile B@nking, clienţii îşi pot transforma telefonul mobil în echivalentul propriei sucursale bancare, accesibilă de oriunde. Mai mult, aceștia pot opta pentru autentificarea în aplicație prin citirea amprentei digitale.

Antreprenorii pot realiza o multitudine de operaţiuni, de la vizualizarea istoricului de tranzacții și solduri, până la efectuarea de plăți în lei, schimburi valutare şi plăți facturi.

Acestora li se adaugă funcții precum posibilitatea de a primi indicații despre cea mai apropiată sucursală sau ATM UniCredit Bank sau opțiunea de a consulta cursurile de schimb ale băncii. De asemenea, o funcţie utilă este transferul rapid între clienţii UniCredit.

Beneficiarul (emitentul facturii) poate trimite plătitorului din Mobile B@nking un cod de bare conţinând suma, contul şi detaliile de plată. Plătitorul importă acest cod de bare în aplicaţia Mobile B@nking şi semnează plata, fără să mai fie nevoie să introducă nici un alt detaliu de plată.

author avatar
Mirela Egeea
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version