Liderii Vodafone România anunţă că au încheiat anul fiscal 1 aprilie 2015 – 31 martie 2016 cu încasări cu 5,6% mai mari decât cele din anul fiscal precedent.

IFA2010_Vodafone_1_LO16937_1700x1000

Astfel, Vodafone România, al doilea cel mai mare operator local de comunicaţii mobile, anunţă că a obţinut peste 688,4 milioane de euro în anul fiscal 1 aprilie 2015 – 31 martie 2016.

Vodafone România avea peste 9,1 milioane de clienţi la 31 martie 2016, cu aproape 19.000 mai mulţi clienţi decât avea la 31 decembrie 2015.

Cei mai mulţi dintre clienţi, aproape 8,5 milioane, sunt utilizatori ai serviciilor mobile, existând însă şi clienţi pe servicii de voce, internet fix şi m2m.

Conform celor de la Vodafone, 41,1% dintre clienţi sunt clienţi de abonament, iar 58,9% dintre clienţi sunt clienţi de cartelă. De altfel, numărul utilizatorilor de cartele pre-pay a crescut cu 0,8% faţă de anul trecut.

Ravinder Takkar, liderul Vodafone România, susţine că, consumul de date mobile a crescut cu 131,9%, iar numărul de utilizatori de smartphone a crescut cu 7,5%.

author avatar
Cristi Ionita
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version