Cei mai mulţi comercianţi din România au transformat Black Friday într-o adevărată sărbătoare naţională care poate dura chiar şi o lună.

black-friday_(1)

Teoretic, pentru cei mai mulţi dintre comercianţi, Black Friday a început oficial vineri, 20 noiembrie. Însă Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor anunţă că, de vineri şi până acum, a primit deja zeci de reclamaţii în legătură cu produsele comercializate de “Black Friday”.

Cele mai multe reclamaţii au fost făcute de cei care au cumpărat produse online. Principalele probleme ţin de neconcordanţa dintre comandă şi produsul primit, dar cei de la ANPC susţin că s-au primit multe plângeri şi pe motiv că firma respectivă ar fi crescut preţul produsului înainte de a-l prezenta ca fiind redus de Black Friday.

Există şi consumatori care se plâng că “am pus produsul în coş, am mai navigat pe site 90 de minute şi când am vrut să finalizez comanda, produsul apărea ca şi cum nu mai există în stoc” sau “în preziua vânzărilor promoţionale de Black Friday, un ceas costa 519 lei, dar stocul era indisponibil, iar după 10 minute de navigat pe site preţul acelui ceas era de 669 lei, cu poduse în stoc. De Black Friday, preţul pentru acelaşi tip de ceas era de 789 de lei”.

În acest context, ANPC face câteva recomandări importante de care ar trebui să ţineţi cont şi pe care le găsiţi AICI.

author avatar
Cristi Ionita
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version