Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ciolacu îi transmite din Qatar lui Cîrstoiu: „Să răspundă la toate acuzațiile. Eu nu i-am cerut lămuriri, dânsul trebuie să se explice bucureștenilor” /JUSTIȚIE: Fost director alTermocentralei Rovinari, trimis în judecată pentru luare de mită / ANM: Vreme ploioasă, temperaturile scad brusc cu până la 15 grade / 

Breaking News:

6 autobuze electrice pentru transportul locuitorilor din Drobeta-Turnu Severin

Locuitorii din Drobeta-Turnu Severin vor circula cu autobuze electrice puse la dispoziție de Primărie.

Marți a fost semnat contractul dintre Primărie și asocierea Anadolu Automobil Rom – Telelink Services România – Orizont Electric, care va furniza șase autobuze electrice SOR EBN11, produse în Cehia la din Libchavy, precum și șase stații de încărcare lentă aferente fiecărui vehicul. 

Precizările transmise ZIUA CARGO:

Contractul are ca scop „Creșterea mobilității urbane prin modernizarea și eficientizarea transportului public, reabilitarera căilor de rulare transport public, inclusiv piste de bicicliști și realizare sistem inteligent de trafic management” Cod SMIS 128542.

Din partea oficialităților locale au participat primarul Marius Screciu, alături de președintele Consiliului Județean (CJ) Mehedinți, Aladin Georgescu, iar asocierea de firme a fost reprezentată de directorul general Magda Peșu, în calitate de principal partener în asocierea de firme care a depus oferta pentru licitația organizată de către Primăria Drobeta-Turnu Severin.

Autobuzele SOR EBN sunt prezente în mai multe orașe din țară, printre care Brașov, Turda și Zalău. În aceste localități, autobuzele produse în Cehia și-au demonstrat capacitatea și fiabilitate de-a lungul anilor. Turda a fost primul oraș din țară care a achiziționat prin licitație publică pe fonduri europene aceste vehicule, urmată la scurt timp de Zalău și Brașov. 

De-a lungul celor doi ani de când aceste autobuze operează în cele trei localități, operatorii de transport public local au apreciat costurile reduse de exploatare și întreținere a vehiculelor.

Mentenanța redusă asupra sistemelor de propulsie electrică și costurile mai mici cu alimentarea vehiculelor sunt doar două dintre avantajele autobuzelor SOR EBN. Aceste rezultate bune au fost înregistrate de către toți operatorii de transport public local pe durata a mai multe sute de mii de kilometri parcurși în mediu urban de către autobuzele SOR EBN11. 

Totodată, călătorii care beneficiază de transport public cu aceste autobuze electrice au apreciat gradul de confort oferit de vehicule. Pe lângă trenul de rulare, lipsa zgomotului specific motoarelor diesel cresc gradul de calitate a serviciului public de transport local. 

Autobuzele SOR EBN 11 care vor ajunge pe străzile din Drobeta-Turnu Severin pot parcurge peste 150 de kilometri în rulaj urban și au costuri de exploatare similare cu multe autoturisme cu motoare cu ardere internă. De asemenea, pot acomoda peste 60 de călători, cumulat pe scaune și în picioare. Încărcarea vehiculelor se poate face cu ajutorul încărcătoarelor lente aferente fiecăruia dintre cele șase autobuze ce vor fi livrate la Drobeta-Turnu Severin în cursul acestui an.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv