Elevii vor avea 30 de minute de sport, joc şi mişcare în cele de 3 ore zilnice.

Ministrul Educaţiei, Liviul Pop, a modificat metodologia pentru programul “Şcoala după şcoală” în așa fel încât în cele 3 ore zilnice din perioada respectivă au fost introduse 30 de minute de educaţie fizică, mişcare şi joc.

Ministrul a precizat că numai 200 de şcoli au reuşit să implementeze acest program.

“Astăzi vom finaliza metodologia pentru ‘Şcoala după şcoală’. În România, deşi acest concept a fost introdus acum cinci ani de zile, în jur de 200 de unităţi şcolare au reuşit să implementeze programul ‘Şcoala după şcoală’, sub diverse forme, cu ajutorul asociaţiilor de părinţi, ONG-urilor, autorităţilor locale şi şcolii, în unele situaţii. Principala modificare va fi pe programul de lucru, dacă-l putem numi aşa, în sensul în care în cele maximum trei ore pe care copilul poate să le petreacă în cadrul programului, minimum 30 de minute în fiecare zi va fi sport, joc şi mişcare, în aşa fel încât orice elev care face programul ‘Şcoala după şcoală’, pe lângă cele două ore de educaţie fizică din trunchiul comun, să aibă minimum două ore şi jumătate, în fiecare săptămână, de joc, mişcare şi educaţie fizică”, a declarat minstrul Educaţiei, Liviu Pop, în cadrul unei coferinţe de presă.

 

“Şcoala după şcoală” se derulează pe grupe de elevi (maximum 12 elevi), constituite după opţiunile şi nevoile identificate. Activităţile sunt proiectate, organizate şi susţinute de cadrele didactice din învăţământul primar şi secundar, consilieri, profesori de sprijin, bibliotecari, logopezi, laboranţi, pedagogi, antrenori, mediatori şcolari, voluntari din şcoală, din instituţii şi organizaţii partenere abilitate.

author avatar
Mirela Egeea
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version