Cumpărarea produselor de folosință zilnică se mută în online: clienții eMAG au achiziționat cu 22% mai multe, în prima jumătate din acest an.
Produsele pentru îngrijirea casei, produse cosmetice, jucării, haine și încălțăminte, cărți, cafea și ceai sunt în topul celor comandate frecvent, lunar. În medie, un client alocă lunar 259 de lei pentru o comandă online dedicată cumpărăturilor curente,iar 63% dintre comenzile de produse de uz curent sunt livrate la easybox.
Când vine vorba despre metoda preferată de livrare, clienții au optat pentru flexibilitatea și predictibilitatea oferite de livrarea în proximitate, la easybox. În medie, 63% dintre cumpărăturile obișnuite sunt livrate la unul dintre cele peste 3.800 de lockere easybox din țară.
„Ușurința de a găsi un preț bun prin eticheta Superpreț sau în campaniile promoționale, dar și livrarea gratuită și ofertele exclusive pentru clienții Genius au stimulat frecvența de cumpărături din categorii de produse pe care le folosesc în mod curent, de la produsele pentru îngrijirea casei, la cele de îngrijire personală, pentru animalele de companie, cafea sau ceai. Oamenii caută o gamă tot mai diversificată de produse, iar online-ul este un mall uriaș care face posibil acest lucru pentru orice buzunar,” a declarat Irina Pencea, general manager, eMAG România.
În topul categoriilor de produse care au înregistrat creșteri de comenzi cu peste 20%, în primele șase luni ale acestui an, comparativ cu anul anterior, se numără produsele de îngrijire a casei și grădinii, produsele de îngrijire personală, jucăriile, cafeaua și ceaiul, produsele pentru animale de companie. De asemenea, clienții au comandat cu 10% mai mult din categorii precum băuturi, haine și încălțăminte, dar și cărți.
Topul categoriilor cu cele mai mari creșteri:
- Produse de casă și curățenie a casei
- Produse de igienă personală
- Produse de beauty
- Jucării
- Cafea și ceai
- Pet Shop
- Băuturi
- Încălțăminte
- Cărți