Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ciolacu îi transmite din Qatar lui Cîrstoiu: „Să răspundă la toate acuzațiile. Eu nu i-am cerut lămuriri, dânsul trebuie să se explice bucureștenilor” /JUSTIȚIE: Fost director alTermocentralei Rovinari, trimis în judecată pentru luare de mită / ANM: Vreme ploioasă, temperaturile scad brusc cu până la 15 grade / 

Breaking News:

Tranzacţiile online cu cardul au crescut cu 27% de Black Friday 2022

Tranzacţiile online cu cardul au crescut cu 27%, de Black Friday 2022, însă sumele au fost mai mici, semn că românii sunt mai prudenți cu cheltuielile.

Astfel, media cheltuielilor a fost de 322 de lei/persoană, faţă de aproape 370 lei, în 2021, potrivit Netopia Payments.

În medie, s-au procesat 80 de tranzacţii/minut, de “Black Friday”, pe 11 noiembrie 2022, vârful de tranzacţii fiind înregistrat la ora 14:15. Cea mai mare sumă raportată în perioada de referinţă a depăşit 35.000 lei, pentru un echipament de supraveghere.

În ceea ce priveşte categoriile de produse preferate de către români, cu ocazia “Black Friday 2022”, în topul achiziţiilor online s-au aflat: încălţămintea, retailul generalist, suplimentele alimentare şi cosmeticele, urmate de aparatura foto şi cărţi.

De asemenea, peste două treimi (68,5%) din totalul comenzilor procesate au fost realizate de pe dispozitive mobile, cei mai mulţi dintre utilizatori preferând această variantă în detrimentul desktop-ului (31%). Într-o pondere mai redusă au fost consemnate achiziţii realizate de pe dispozitive de tip Smart TV.

Datele demografice de anul acesta ale procesatorului de plăţi relevă faptul că majoritatea achiziţiilor online au fost efectuate de către femei, în proporţie de 54,1%, în timp ce ponderea bărbaţilor a fost de 45,9%.

Grupa de vârstă cu cele mai multe achiziţii a fost de 35-44 ani (25,72%), urmată îndeaproape de 25-34 ani (23,69%), 45-54 ani (21,24%), 18-24 ani (12,77%), 55-64 ani (9,74%) şi peste 65 de ani (6,83%).

Grupul Netopia, lider pe piaţa locală a procesărilor de plăţi digitale şi marketing digital prin SMS, a fost înfiinţat în anul 2003. În prezent, circa 20.000 de comercianţi folosesc serviciile şi soluţiile companiei. 

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv