Premierul Marcel Ciolacu a avut o revelație, înainte de alegeri, amintindu-și că trebuie să susțină producția națională de autoturisme. Nu l-a deranjat că Poliția a cumpărat BMW-uri din bani publici, după ce ministrul de Interne, Cătălin Predoiu, a renunțat la fondurile europene. Contractul de 98 de milioane de lei a fost încheiat cu firma Automobile Bavaria a lui Michael Schmidt, prietenul președintelui Klaus Iohannis, iar licitația a fost cu dedicație, deoarece doar modele BMW s-au putut califica după criteriile stabilite în caietul de sarcini, a acuzat sindicatul Europol.
Bode se fofilează în scandalul achiziției de BMW-uri și dă vina pe Drulă, care însă îi râde în nas: „Se strânge lațul”
„Fac un anunţ foarte clar: din acest moment, Guvernul României şi premierul vor folosi un singur brand, respectiv Dacia Duster”, a declarat Ciolacu, miercuri, în vizită de lucru la uzina Dacia Mioveni.
„Brandul Guvernului României trebuie să fie principalul producător de autoturisme. Maşina mea, ca şi prim-ministru, din acest moment va fi Dacia Duster. Cred că aşa este corect în orice stat democratic şi în orice economie. Cum în Franţa maşina Guvernului şi maşina autorităţilor este Renault, în România maşina autorităţilor şi a primului ministru trebuie să fie Duster. Am avut o mare plăcere să aflu că tot designul, toată concepţia, de la tot sistemul electronic, sunt toate creaţia unor români”, a adăugat el.
Test drive cu modelul Duster 2024
Premierul Marcel Ciolacu a participat și la un test drive cu modelul Duster 2024.
Noul model Duster
La rândul său, Denis Le Vot, CEO Dacia, a declarat că noul model Duster, care va fi produs la Mioveni, este un proiect realizat integral în România: „Este o zi foarte specială pentru întreaga echipă Dacia, pentru că sărbătorim lansarea noului model Duster. Maşina simbolizează încrederea Grupului şi implicarea în România. Designul a fost făcut la Bucureşti, a fost validat la Titu şi acum va fi fabricat în uzina de la Mioveni. Asta arată inclusiv încrederea în capacitatea intelectuală şi talentul românilor”.
Mihai Bordeanu, managing director Dacia Brand South Eastern Europe, a amintit despre rezultatele producătorul auto din România: „Anul trecut, marca Dacia s-a situat pe locul doi în Europa în ceea ce priveşte vânzările către particulari. (…) Dincolo de cifre şi fapte, suntem foarte mândri noi, toţi cei de aici, la fel ca şi cei de la Titu, cei de la Bucureşti care lucrează pentru Dacia”.