Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ridicarea imunității fostului ministru al Agriculturii, vot în Camera Deputaților / JUSTIȚIE: Chesnoiu a demisionat, DNA îl acuză de abuz în serviciu / 

Breaking News:

19 oferte pentru electrificarea CF Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor-Frontieră

CFR a primit, marți, 19 oferte la licitația pentru electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor-Frontieră, în lungime de 166,2 km.

Achiziția este împărțită în 4 loturi și are ca principal obiectiv creșterea vitezei de circulație la 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă.
 
Pentru Lotul 1 Cluj-Napoca-Aghireș, cu o valoare estimată de 1,50 miliarde de lei (fără TVA), au depus oferte 5 operatori economici din România, Austria, Italia, Franța și Turcia.
 
Pentru Lotul 2 Aghireș-Poieni, cu o valoare estimată de 1,47 de miliarde de lei (fără TVA), au depus oferte 4 operatori economici din România, Franța, Italia și Turcia.
 
Pentru Lotul 3 Poieni-Aleșd, cu o valoare estimată de 2,16 miliarde de lei (fără TVA), au depus oferte 4 operatori economici din România, Franța, Italia și Turcia.
 
Pentru Lotul 4 Aleșd–Frontieră Ungaria, cu o valoare estimată de 2,41 miliarde de lei (fără TVA), au depus oferte 6 operatori economici din România, Austria, Franța, Polonia și Turcia.
 
 
Proiectul are o valoare toatală estimată de 7,54 miliarde de lei (fără TVA) și este finanţat prin PNRR.
 
Contractele prevăd inclusiv lucrări pentru:
 
► modernizarea stațiilor (inclusiv haltele de mișcare)
► modernizarea clădirilor stațiilor de călători, inclusiv construirea de pasarele şi/sau tuneluri pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;
► modernizarea podurilor, podețelor, repararea sistemului de drenaj, îmbunătățirea terasamentelor;
► construcția unor facilități pentru persoanele cu dizabilități;
► montarea de panouri fonoabsorbante și soluții alternative de reducere a nivelului de zgomot;
► construcirea drumurilor de întreținere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);
► modernizarea instalațiilor de electrificare (25 kV) pe toată lungimea tronsonului;
► maximizarea capacității de tranzit;
► asigurarea interoperabilității prin implementarea STI, în special în ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor din stații si haltele de miscare
► instalații de centralizare electronică noi, în stații, și introducerea sistemului de siguranță ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);
► modernizarea echipamentului de telecomunicații.
 
Pentru fiecare contract, durata de proiectare este de 6 luni, iar pentru execuție, este de 36 de luni.
0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv