Compania Națională Aeroporturi București (CNAB) nu are nicio relație contractuală cu UBER iar spațiul de reclamă este contractat de o agenție media, susțin reprezentanții Aeroportului Henri Coandă”.
Reacția vine după ce COTAR a dat ultimatum până luni conducerii aeroportului să elimine reclama afișată de UBER pe un panou la intrarea în aeroport.
Iată precizările CNAB:
“Autoturismele UBER nu au acces în zona de preluare a pasagerilor, rezervată exclusiv taxiurilor autorizate.
Accesul taxiurilor autorizate la aeroportul Henri Coandă, pentru preluarea pasagerilor, este gratuit.
CN Aeroporturi București nu percepe nicio taxă pentru activitatea de taximetrie la aeroport. Singurele sume încasate de la firmele de taximetrie afiliate la C.O.T.A.R. sunt cele aferente reclamei pe care acestea și-o fac pe terminalele touchscreen din aeroport, respectiv 4.000 de euro lunar.
CN Aeroporturi București nu are nicio relație contractuală cu UBER. Spațiul de reclamă este contractat de o agenție media”.