Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ:  Liderii Coaliției PNL-PSD-UDMR se întâlnesc din nou, după două săptămâni de la ultima ședință / Rotativa la guvernare, remanierea unor miniștri și rectificarea bugetară / 

Breaking News:

Campanie „Misiune Zero Copii neasigurați”

Poliția Română, în parteneriat cu Stațiile Petrom, a lansat, în 2 august, Campania națională „Misiune Zero Copii neasigurați”, de conștientizare în rândul părinților, cu privire la importanța folosirii sistemelor de siguranță pentru copii în timpul deplasărilor rutiere.

Accidentele rutiere sunt o realitate a zilelor noastre. Doar în 2021, au decedat în accidente rutiere 142 de copii, iar dintre aceştia, o proporție covârșitoare (105) au fost neasiguraţi, precizează IGPR. Totodată, 2.159 de copii au fost victime ale accidentelor rutiere de pe șoselele din România, deoarece nu au fost protejați cu sisteme de siguranță auto specifice (scaunul de copil, centura de siguranță).

Campania „Misiunea Zero Copii neasigurați în mașină” își propune să schimbe atitudinea cetățenilor în ceea ce privește siguranța copiilor pasageri în mașină.

Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil pentru activitatea de Rafinare și Marketing: „Siguranța, atât cea a angajaților, cât și cea a clienților noștri, reprezintă prioritatea noastră principală. Vrem să atragem atenția prin Campania «Misiune Zero Copii neasigurați» asupra utilizării mijloacelor de siguranță rutieră în mașină, mai ales când vine vorba despre protecția copiilor. Cu toții trebuie să fim conștienți de importanța sistemelor de siguranță, deoarece, în momente critice, viața noastră depinde de ele.”

George Grigore, directorul Direcției Rutiere: „«Misiune Zero Copii neasigurați» are ca scop conştientizarea şi responsabilizarea tuturor cetățenilor, dar, în special a părinților, cu privire la obligativitatea folosirii sistemelor de siguranță în mașină, în special dacă alături de noi călătoresc cei mici. Trebuie să fim conștienți că exemplul personal este foarte important pentru micuții noștri, iar prin încălcarea regulilor de circulaţie ajungem să ne expunem copiii unor riscuri majore. Prin această campanie ne propunem să le transmitem adulților importanța respectării normelor rutiere prin portul centurii de siguranță și a sistemelor de retenție în cazul copiilor, pentru că, de cele mai multe ori, acestea au salvat vieți.”

Inițiativa „Misiune Zero Copii neasigurați” derulată de Petrom, în parteneriat cu Poliția Română, are ca obiectiv să determine părinții conducatori auto să adopte comportamentul legat de obligativitatea folosirii sistemelor de siguranță în mașină pentru copii. Ea va fi susținută printr-o campanie de comunicare mass-media spot TV, radio, online – și relații publice, ce se vor desfășura în această vară.

De asemenea, materiale informative pe această temă realizate în parteneriat cu Poliția Română vor fi oferite direct în stațiile Petrom tuturor clienților care au copii în mașină, precum și în cadrul acțiunilor organizate de reprezentanții Poliției.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv