Reprezentanții TAROM îi contactează pe cei peste 2.000 de pasageri cărora li s-au anulat intempestiv zborurile, în 8 iulie, ca urmare a grevei mascate declanșate de piloți. Vor fi acordate despăgubiri, a declarat marți purtătorul de cuvânt al companiei, Alexandru Anghel.
Clienții TAROM pot opta compensaţie în bani sau sub forma unui voucher electronic, care poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete emise pe zboruri operate de companie în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.
Compensaţia în bani se poate reduce cu 50% atunci când pasagerilor li se oferă o redirecţionare spre destinaţia finală, cu un zbor alternativ a cărui oră de sosire nu depăşeşte ora de sosire prevăzută a zborului rezervat iniţial: cu două ore, pentru toate zborurile de 1.500 km sau mai puţin, sau cu trei ore, pentru toate zborurile intracomunitare de peste 1.500 km şi pentru toate celelalte zboruri cuprinse între 1.500 km şi 3.500 km, sau cu patru ore, pentru zborurile de peste 3.500 km.
UPDATE! TAROM și-a reluat zborurile: Piloții care s-au declarat „inapți temporar” au obținut majorări salariale în etape
Valoarea compensațiilor ce pot fi obținute de pasagerii TAROM cu zboruri anulate:
Pentru zborurile de 1.500 km sau mai puțin: 350 euro (voucher electronic) sau 250 de euro (numerar/transfer bancar).
Pentru zborurile intracomunitare de peste 1.500 km și toate celelalte zboruri cuprinse între 1.500 și 3.500 km: 500 euro (voucher electronic) sau 400 euro (numerar/transfer bancar).
Pentru zborurile de peste 3.500 km: 700 euro (voucher electronic) sau 600 euro (numerar/transfer bancar).
Pentru informaţii suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: contact@tarom.ro, rezervari@tarom.ro .
Pentru a beneficia de compensații, clienții pot accesa și link-ul: https://www.tarom.ro/compensatie-pentru-zbor-anulat-sau-intarziat/