Una dintre cele mai controversate decizii luate de autorităţile de la Bucureşti, anul trecut, a fost introducerea benzii unice pentru tramvaiele de pe linia 21.

sursa foto cetateanul.net

Linia de tramvai 21 a fost transformată, practic, într-un de metrou-uşor, după modelul liniei 41. Calea de rulare a fost izolată cu gard metalic astfel încât să nu mai permită intrarea autoturismelor.

Conform statisticilor date publicităţii de o companie de monitorizare a timpilor petrecuţi în trafic, măsura s-a dovedit a fi una de succes.

Cel puţin pentru cei care apelează la tramvaiul respectiv. Timpul de rularea a tramvaielor de pe linia 21, de la un capăt la celălalt, a scăzut cu circa 50%, astfel că tramvaiele ajung mai repede în staţii şi pasagerii nu mai aşteaptă chiar de atât de mult.

Încurajată de rezultate, Firea a anunţat că vrea să introducă o măsură asemănătoare, anul acesta, pe liniile tramvaielor 16, 1 şi 32.

Mai mult, primarul a precizat că va solicita modificarea Codului Rutier în aşa fel încât pe liniile respective să aibă permisiunea să circule autobuzele RATB, dar şi bicicliştii.

author avatar
Cristi Ionita
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version