În urma deciziei efectuării obligatorii a testului PCR, toți pasagerii care au achiziționat bilete pe zborurile operate de Air France și KLM și care au nevoie de timp pentru a obține testul pot beneficia de schimbarea biletului de avion, indiferent de destinație.

Această opțiune este valabilă până pe 31 martie, iar reprogramarea zborului se va face în termen de 4 zile de la data inițială a călătoriei sau la următorul zbor disponibil.

Reemiterea biletului de avion trebuie completată cu minim 2 zile înainte de data călătoriei inițiale și de ziua plecării.

Acest serviciu va fi oferit gratuit, pentru rezervarea zborurilor în aceeași cabina de transport, pe zborurile operate de Air France/KLM/Delta/Virgin Atlantic.

KLM Royal Dutch Airlines confirmă operarea normală a zborurilor europene și intercontinentale, cu respectarea măsurilor impuse de autorități, pe fondul ultimelor decizii luate de autoritățile olandeze pentru limitarea răspândirii virusului SARS Cov-19. 

Măsuri impuse de autoritățile olandeze tuturor pasagerilor care ajung pe aeroportul Schiphol din Amsterdam: prezentarea unui test PCR negativ efectuat cu maxim 72 de ore înainte de aterizare și un test antigen efectuat cu maxim 4 ore înainte de îmbarcarea pe zbor

Pentru pasagerii din România și, în special pentru zborurile cu plecare de dimineață, câteva clinici medicale din București și-au extins programul, astfel încât pasagerii să își poată face testul antigen înainte de a se îndrepta spre aeroport și să se încadreze în termenul de 4 ore destinat testelor rapide antigen. Deocamdată, acestea sunt Complet Medical din Otopeni (www.completmedical.ro) și OK Medical din București (www.okmedical.ro)

Informații despre restricțiile de călătorie și documentele necesare pentru toate destinațiile KLM sunt actualizate în permanență, pe https://klm.traveldoc.aero

Zboruri operate în condiții de maximă siguranță

Menținerea operațiunilor de zbor în funcțiune într-un mod sigur și responsabil este și rămâne prioritatea KLM, în special de la izbucnirea pandemiei COVID-19, la începutul anului 2020. Acest lucru a permis companiei să opereze zboruri esențiale, de repatriere și zboruri de marfă până în prezent. În plus, KLM a luat numeroase măsuri de siguranță la bord, precum utilizarea de filtre HEPA, a măștilor de față și ajustarea serviciului de bord. Siguranța și sănătatea clienților și personalului KLM reprezintă cea mai mare prioritate pentru companie.

Ca noutate, toate echipajele KLM se vor testa pe aeroportul Schiphol din Amsterdam înainte și după fiecare zbor.

author avatar
Ilie Radulescu
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version