Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

JUSTIȚIE: Inspecția Judiciară o verifică pe judecătoarea care l-a citat în sală pe studentul omorât cu mașina de Vlad Pascu drogat, la 2 Mai / 

Breaking News:

RATB și Biblioteca Metropolitană București lansează campania “Călătorește cu o carte”

Biblioteca Metropolitană București (BMB), și Regia Autonomă de Transport București (RATB) derulează, în perioada 1- 8 martie, campania “Călătorește cu o carte”.

foto: Jean-Mihai- Pâlșu

Cu echipele de bibliotecari vă puteți întâlni pe liniile de autobuz: 104, 105, 112, 116, 122, 123, 126, 131, 133, 135, 136, 137, 139, 141, 168, 178, 182, 220, 222, 226, 232, 236, 282, 300, 301, 323, 330, 331, 335, 336, 368, 381, 385, 460, 634 și 678, dar și în tramvaiele 1, 5, 7, 8, 11, 16, 19, 21, 23, 24, 25, 27, 32, 35, 41, 42 și 47 și în trolebuzele liniilor 61, 62, 66, 73, 79 și 86.

Doamnele și domnișoarele care călătoresc cu RATB în zilele de 1, 2, 3, 7 și 8 martie, între orele 13.00-15.00, vor primi de la echipele de bibliotecari sute de felicitări realizate de copii în cadrul unor ateliere creative organizate de filialele BMB.

Prin această campanie, BMB și RATB își propun să aducă femeilor un zâmbet și bucurie, asigurându-le totodată că o carte bună poate fi citită în orice mijloc de transport în comun.

Biblioteca Metropolitană București este o rețea de 34 de biblioteci publice destinată tuturor bucureștenilor. Misiunea ei este de a facilita accesul gratuit și nediscriminatoriu la drepturile culturale fundamentale, servind ca un centru comunitar care susține activ informarea, cercetarea, educația și recreerea locuitorilor din București și județul Ilfov, și care contribuie activ la îmbunătățirea calității vieții bucureștenilor prin oferta ei inovatoare și programul integrat de servicii cu caracter public. Mai multe informații găsiți pe www.bibmet.ro și la https://www.facebook.com/BibliotecaMetropolitanaBucuresti.

Prin derularea de proiecte cultural-educaționale comune, BMB și RATB vizează pe de o parte, creșterea interesului publicului pentru actul cultural și, pe de altă parte, îmbunătățirea calității serviciilor oferite. Prin această campanie BMB și RATB își dovedesc preocuparea permanentă pentru îmbunătățirea calității vieții membrilor comunității și își reafirmă atașamentul față de bucureșteni.

11 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv