Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ciolacu îi transmite din Qatar lui Cîrstoiu: „Să răspundă la toate acuzațiile. Eu nu i-am cerut lămuriri, dânsul trebuie să se explice bucureștenilor” /JUSTIȚIE: Fost director alTermocentralei Rovinari, trimis în judecată pentru luare de mită / ANM: Vreme ploioasă, temperaturile scad brusc cu până la 15 grade / 

Breaking News:

Rezultatele verificărilor Bozankaya în urma defecțiunilor de tramvaie în Iași

Producătorul turc Bozankaya vine cu o serie de precizări după o serie de defecțiuni tehnice la mai multe dintre tramvaiele care circulă pe șinele din Iași, în perioada octombrie-decembrie 2022, printre care frânarea bruscă a vehiculelor, tendința de a pleca cu spatele și uzarea paletelor pantografelor. 

Precizările transmise redacției:

Evaluarea a fost realizată de inspectorii tehnici ai companiei care au constatat, în raportul preliminar realizat în urma investigației, că problemele cu privire la vehiculele care dădeau înapoi și frânau brusc, au fost cauzate  de sistemul de tracțiune.

Prima defecțiune a fost înregistrată pe 25 noiembrie 2022. La acel moment, experții tehnici ai companiei au mers pe teren și au rezolvat problema la nivelul tuturor vehiculelor, iar pe 27 decembrie, softul a fost actualizat, problema fiind soluționată. Astfel de update-uri țin de integrarea softurilor și sunt realizate periodic pentru a regla întregul mecanism de funcționare. Acesta reprezintă un proces natural al sistemelor tehnice și nu este o situație deosebită”, au declarat reprezentanții companiei turco-germane Bozankaya.

Un alt aspect semnalat este că la două dintre vehicule roțile patinează pentru că sistemul automat de curățare a liniei cu nisip nu funcționează corespunzător.

Sistemul funcționează corect și detectează alunecarea roților, astfel că frânează în consecință, însă nu detectează murdăria de pe șine. Niciun sistem feroviar nu detectează mizeria depusă la nivelul șinelor. Mențiunea noastră este că modulul convertor aferent izolează cele două vehicule după detectarea de alunecări. Lucrările tehnice continuă, și în momentul în care vom avea raportul tehnic final vom comunica rezultatele”, au mai precizat reprezentanții companiei.

Nu au existat probleme deosebite sau incidente, totul face parte dintr-un proces normal de integrare și adaptare. Împreună cu cei de la Bozankaya am luat toate măsurile pentru a soluționa într-un timp cât mai scurt aspectele relatate în media, siguranța călătorilor fiind prioritară pentru ambele părți”, au transmis reprezentanții Companiei de Transport Public Iași.

Potrivit departamentului tehnic al companiei Bozankaya, care a colaborat îndeaproape cu reprezentații Companiei de Transport Public Iași, defecțiunea cu privire la pantograful tramvaiului 2218, a fost cauzată de o problemă de contact dintre pantograf şi linia catenară. Livrarea pantografului este planificată și odată ce va sosi la Iași, acesta va fi asamblat și pus în funcțiune. Cărbunii pantografelor se epuizează, în medie, în trei luni la Iași, iar același tip de cărbune este utilizat la vehiculele Bozankaya din majoritatea orașelor europene, de mai mulți ani. 

Toate vehiculele Bozankaya sunt în conformitate cu cerinţele tehnice şi cu normele Uniunii Europene menţionate în caietul de sarcini, şi deţin omologare de tip UE. Siguranța călătorilor rămâne prioritară pentru companie, iar toate vehiculele utilizate atât în Europa cât și în Asia, oferă servicii impecabile de ani de zile, cu indici de satisfacție ridicați. Ne dorim ca românii să beneficieze de o rețea de transport avansată tehnologic, curată și sigură, în conformitate cu standardele Uniunii Europene ”, conchid reprezentanţii departamentului tehnic al Bozankaya.

Despre Bozankaya

Fondată în urmă cu aproape trei decenii în Germania, cu o rapidă extindere în Turcia, Bozankaya are o experiență solidă ca inovator în dezvoltarea și fabricarea vehiculelor ecologice pentru transportul public urban, cu economii importante de energie în exploatare și un nivel de zgomot redus. Bozankaya deține drepturile de proprietate intelectuală asupra vehiculelor și tehnologiei produse în centrele de cercetare din Ankara și în vastele sale unități de producție, cu o suprafață de 100.000 mp. Menținând un accent puternic pe cercetare și dezvoltare, compania a cheltuit peste 25 de milioane de euro în 30 de proiecte de cercetare și dezvoltare, în ultimii cinci ani. În iunie 2018, Bozankaya a devenit prima companie turcească care exportă garnituri de metrou, primele produse realizate în parteneriat cu Siemens mergând către Bangkok, în cadrul proiectului Green Line.

0 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv