Serbia se va număra printre expozanții Târgului Național de Turism al României, cel mai mare eveniment dedicat industriei turismului din țara noastră, ce va avea loc în perioada 25 – 28 februarie, la Romexpo.
Standul va include materiale informative despre destinație și va beneficia de prezența autorităților de la Belgrad, care vor avea întâlniri cu agențiile de turism din România, pentru a le încuraja să includă și Serbia pe lista destinațiilor propuse turiștilor români.
Oficiul Național de Turism al Serbiei își propune să promoveze imaginea Serbiei ca o destinație autentică, dar și accesibilă pentru turiștii români, atât în ceea ce privește turismul de leisure, cât și cel cultural.
Se dorește creșterea, atât cantitativă, cât și calitativă a informațiilor disponibile pentru turiștii români, țara noastră fiind o piață turistică importantă pentru destinațiile sârbe, cu atât mai mult cu cât există deja două companii aeriene care operează zboruri directe între București și Belgrad.
Serbia este, de multe ori, o destinație turistică subestimată de către turiști, inclusiv de către cei români.
Este însă este o locație ce oferă o varietate de posibilități de petrecere a timpului liber, indiferent de sezon: de la stațiunile de ski din munții Tara, la parcurile naturale spectaculoase, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din Europa, Exit Festival, și orașele încărcate de istorie.
O vacanță în Belgrad, pentru a explora viața de noapte vibrantă a capitalei Serbiei, un city-break la Novi Sad, pentru o vizită la fortăreața Petrovaradin și o lecție de istorie sau o vacanță activă, ce include un circuit de cycling în Zlatibor sau o lecție de rafting în Djerdap sunt doar câteva dintre activitățile promovate de către Oficiul de Turism al Serbiei.
Oficiul Național de Turism al Serbiei este o organizație publică a cărui scop este să contribuie la dezvoltarea imaginii Serbiei ca o destinație turistică atractivă și accesibilă, în care posibilitățile de petrecere a timpului liber sunt multiple: de la vacanțe în natură, city-break-uri, până la festivaluri și târguri tradiționale. Biroul din România promovează destinațiile turistice din Serbia, dar și alte proiecte derulate împreună cu partenerii săi.