Plata cu cardul a ajuns, în perioada iunie-august, la 63% din totalul comenzilor efectuate de către clienții eMAG anul acesta, în creștere cu 13% față de media anului trecut și similar Black Friday, când s-a înregistrat vârful plăților cu cardul online.

De asemenea, volumul de produse comandate din oferta eMAG și a sellerilor din Marketplace a crescut cu 18% în această perioadă, față de același interval de anul trecut.

Clienții au comandat cel mai des produse pentru copii, cafea, detergenți, accesorii pentru telefon, articole pentru casă și curățenie, dar și produse de îngrijire personală. Și pe timp de vară oamenii, optează pentru flexibilitatea oferită de livrarea la easybox, astfel că în perioada iunie – august, 55% din totalul comenzilor plasate pe eMAG au fost livrate prin această metodă. Mai mult, jumătate dintre comenzile plasate în această perioadă au fost realizate de clienți Genius, serviciul cu livrare gratuită și oferte speciale.

Irina Pencea

„Clienții s-au obișnuit să comande online produsele de care au nevoie zi de zi și să profite de metodele de plată și livrare care le ușurează experiența. Vedem această tendință atât în creșterea opțiunii de livrare la easybox, cât mai ales în creșterea semnificativă a plăților cu cardul, care au cunoscut o evoluție accelerată. Vara aceasta a marcat și o tendință clară de creștere a comenzilor pentru produse pe care oamenii le folosesc mai des, de la produse pentru copii, la articole pentru casă și produse de băcănie,” a declarat Irina Pencea, general manager eMAG România.

Gama extinsă și variată cuprinde peste 15 milioane de produse, din care o proporție semnificativă o reprezintă cele puse la dispoziție pe platformă de către sellerii care vând pe eMAG Marketplace.

author avatar
Catalin Visan
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version