Mircea Dobre, ministrul Turismului, a anunţat că intenţionează să promoveze ca imagine a ţării o oaie.

Intenţia face parte dintr-un plan mai mare de a promova turismul românesc cu ajutorul legendelor naţionale. Oaie ar urma să fie elementul care să promoveze celebra legendă a Mioriţei.

“Eu am deschis această discuţie de a ne folosi de simboluri naţionale. Mioriţa este un simbol naţional şi nu cred că mă poate contrazice nimeni. Trebuie să punem în valoare toate legendele pe care le avem”, a fost mesajul transmis de ministrul Turismului.

Reacţiile nu s-au lăsat aşteptate. Elena Udrea se teme că “oaia lor va mânca frunza cu care ne-am promovat când eram eu ministru. Acuma serios vorbind, dacă actualul guvern consideră că trebuie schimbat brandul de ţară, foarte bine, să-l schimbe. Mereu e loc de mai bine. Mie planul lor mi se pare complicat şi greu de înţeles”.

Culmea este că internauţii sunt de acord, în mare măsură, cu ministrul Turismului şi consideră că oaia ar trebui să devină imaginea României.

Evident, însă, că reacţia internauţilor este o glumă, marşându-se pe ideea că “oricum oaia ne reprezintă. Mergem ca oile în turmă la vot sau la proteste şi ne comportăm ca oile în trafic sau în societate”.

author avatar
Cristi Ionita
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version