Un studiu dat publicităţii miercuri, cu ocazia ediţiei din acest an a Galei premiilor ECommerce, arată că românii au cheltuit în 2016 cel puţin cinci milioane de euro pe zi pentru cumpărături efectuate online.

internet, taxe, computer

Cifra totală a depăşit bariera a 1,8 miliarde de euro astfel că valoarea cumpărăturilor online a crescut în 2016 cu circa 30% faţă de 2015.

Iar aici vorbim de produse fizice, tangibile, comercializate online, nefiind incluse achiziţionarea de servicii, vacanţe, călătorii, rezervări hoteliere sau achiziţionarea de bilete la diferite spectacole, concerte, competiţii sportive sau alte evenimente.

Statisticile arată că numărul utilizatorilor de internet a crescut în România, anul trecut, la 11,2 milioane. În plus, cumpărăturile efectuate de pe telefonul mobil au ajuns la 35-40% din cumpărăturile totale şi asta în special pentru că 70% dintre români au ajuns să deţină, în 2016, un smartphone.

Un român care face cumpărături online a ajuns să facă, în medie, 8,4 achiziţii pe an, peste media din 2015, când se făceau doar 8,2 achiziţii pe an.

O altă statistică interesantă arată că doar în weekendul de Black Friday românii au achiziţionat online bunuri şi produse în valoare totală de peste 130 de milioane de euro.

author avatar
Cristi Ionita
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version