Turismul din România va fi promovat pe Google, Facebook şi YouTube, în baza unor parteneriate pe care Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) le va încheia cu cele trei entităţi.

hotel-pensiune-turism-16-Jean-Mihai-PALSU-550x366
foto Jean Mihai Pâlşu

Pentru început, pe platformele companiei americane Google vor fi încărcate gratis filme şi alte proiecte realizate deja de autorităţile din ţara noastră cu fonduri europene.

Turiştii, dar şi oricine urmăreşte aceste platforme online vor putea să îşi exprime părerea şi să ofere informaţii şi comentarii referitor la orice destinaţie turistică din România, iar sugestiile vor fi utilizate de autorităţi, a anunţat astăzi preşedintele ANT, Anca Pavel-Nedea, într-o întâlnire cu presa.

“Am avut prima întâlnire cu reprezentanţii Google. Noi lucrăm efectiv la scrierea acordului, care nu presupune bani, este gratis, ci încărcarea tuturor informaţiilor. ANT va furniza date – de exemplu toate informaţiile legate de Drumul Vinului -, imagini, filme pe care le-am realizat din fonduri europene pentru a promova obiectivele turistice strategice, staţiuni balneo etc. Iar dânşii ne vor pune la dispoziţie platformele şi informaţiile şi programele pe care le au”, a explicat Pavel-Nedea

“După aceea, vom identifica dacă există potenţial şi pentru alte asemenea proiecte, pe care să le dezvoltăm împreună. Toate aceste informaţii care vor fi încărcate pe platformele Google vor fi vizibile în întreaga lume, lucru foarte important pentru pomovare. Noi avem dead-line ca până la sfârşitul anului să fie încărcate măcar o parte din proiectele şi filmele noastre. Oricum, până în primăvară trebuie să avem finalizată partea aceasta de schimb de informaţii”, a adăugat preşedintele ANT.

author avatar
Mirela Egeea
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version