Timpii de aşteptare pentru pasagerii care îşi recuperează bagajele a Aeroportul Internațional „Henri Coandă” Otopeni au crescut, începând de luni, odată cu lucrările de modernizare a echipamentelor de procesare a bagajelor de cală pe fluxul de sosiri.

Lucrările sunt preconizate a se finaliza la jumătatea lunii februarie 2023, informează, luni, Compania Națională Aeroporturi București (CNAB).

Vor fi înlocuite, într-o primă fază, patru dintre cele 6 benzi de bagaje şi echipamentele aferente de pe fluxul de sosiri internaţionale.

„Lucrările se vor derula etapizat şi vor dura cinci luni şi jumătate. Primele benzi de bagaje înlocuite vor fi benzile 3 (etaj 1) şi 4 (parter) ulterior urmând să fie înlocuite, pe rând, şi celelalte două (1 şi 2, ambele la etaj)”, a precizat compania.

Aceste lucrări vor conduce la o reducere temporară a capacităţii de procesare – de la 6 la 5 benzi de bagaje, şi chiar la 4 benzi în anumite perioade de timp, motiv pentru care lucrările au fost programate pentru perioada de extrasezon.

„În final, după o investiţie de 3.2 milioane euro, se va obţine o capacitate suplimentară de 20% şi o reducere substanţială a timpului de aşteptare la sosirea bagajelor. Precizăm că trei dintre aceste benzi sunt în funcţiune de la deschiderea aerogării Sosiri (2003)”, arată CNAB.

Compania anunţă că, în aceste condiţii, este de aşteptat să se producă, temporar, aglomerări la procesarea bagajelor pe fluxul de sosiri, aglomerări care pot conduce la creşterea timpului de aşteptare pentru pasagerii care îşi recuperează bagajele de cală.

„CNAB, împreună cu agenţii de handling, a stabilit măsurile necesare pentru ca eventualul disconfort resimţit de pasageri să fie minimizat, aceasta însemnând în primul rând ca timpul de aşteptare la recuperarea bagajelor de cală să nu crească. Totodată, CNAB va lua, împreună cu antreprenorul, toate măsurile posibile pentru ca perioadele de nefuncţionare pentru benzile care se înlocuiesc să fie minimizate iar la finalul lucrărilor, estimat pentru jumătatea lunii februarie 2023, pasagerii să beneficieze de un sistem modern, silenţios şi cu o capacitate sporită, implicit de scurtarea timpului de aşteptare”, se mai arată în comunicatul companiei.

author avatar
Mirela Egeea
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version