FlixBus a deschis în Autogara Militari din București primul său magazin de bilete din Estul Europei, administrat direct de furnizorul de transport pe distanțe lungi.
De asemenea, compania continuă să îmbunătățească opțiunile de achiziționare a biletelor online prin integrarea Google Pay în aplicația sa de mobil.
FlixBus are o rețea de vânzări extinsă la nivel european, cu peste 30.000 de puncte de lucru. Doar în România, agențiile partenere oferă bilete în 1.400 de puncte de vânzare. O cincime dintre acestea sunt amplasate în Capitală, în timp ce restul se află pe teritoriul întregii țări.
Pe lângă parteneriatele locale, FlixBus a început să deschidă propriile magazine amplasate în locații strategice din Europa Centrală și de Vest pentru a simplifica cumpărarea de bilete pentru pasageri. Noul punct de vânzare FlixBus din România se află în Autogara Militari, cel mai important hub verde din România, de unde pasagerii pot călători direct în 15 țări europene, printre care Franța, Germania, Italia, Spania sau Bulgaria.
Noi soluții digitale pentru achiziții online rapide și sigure
În aprilie 2018, FlixBus a devenit primul furnizor de servicii de transport cu autocarul din lume care a integrat Google Assistant și a introdus posibilitatea de a achiziționa bilete prin intermediul controlului vocal.
În iunie, compania a încorporat serviciile Google Pay în aplicația FlixBus pentru Android, permițând pasagerilor să utilizeze portofelul digital pentru a achiziționa bilete rapid și sigur.
Această opțiune este disponibilă momentan în Belgia, Republica Cehă, Germania, Polonia, Slovacia, Spania, Marea Britanie și Statele Unite ale Americii.