Exim Bank

Borsec

Dedeman

 

Cotnari

ComputerLand

Arctic

Dacia

JUSTIȚIE: Curtea de Apel București decide dacă va fi redeschis dosarul „10 August” / POLITICĂ: Orban anunță prelungirea, „cel mai probabil”, a stării de alertă / Va fi a 4-a lună de atfel de restricții, după cele 2 luni de stare de urgență /  ANM: Cod Galben de ploi torențiale, până luni seară /

 

Breaking News:
 

Pamflet: Plasa de Buzău – aplicație pentru audit și program de restructurare în aviație!

de Aurel Curdov – liderul Sindicatului Tehnic TAROM

La fotbal, politică și aviatie se pricepe tot românul!

Henri Coanda spunea ca-n domeniul aviatiei conteaza doar 3 natiuni:

  • francezii,
  • englezii si
  • romanii.

De aceea avem si multi specialisti in domeniu ajunsi in companii sau in institutii de profil din Romania.

Aurel Curdov – Liderul Sindicatului Tehnic Tarom

Pentru cine nu stie, aviatia se foloseste de avioane si dupa modelul acestora poate fi de mai multe feluri :

  • Aviatie miltara
  • Aviatie utilitara
  • Aviatie sportiva
  • Aviatie de transport (civila)

Asta ultima de transport are cei mai multi specialisti ajunsi sa faca audit si planuri de restructurare , mari sfatuitori de taina a unor oameni importanti….acum pentru acesti specialisti trebuie sa clasificam companiile aeriene :

  • Companii nationale;
  • Companii low cost;
  • Companii cargo;
  • Companii charter;
  • Companii vip;
  • Etc.

Tot pentru marii specialisti care il mai sfatuiesc pe cate un ministru vom face o analiza intre o companie nationala si una low cost de exemplu: compania T – nationala si compania B-low cost.

Pe scurt sa nu ne complicam prea mult compania T-nationala are si face absolut tot ce face compania B-low cost plus inca cateva mari servicii:

  • Are heavy maintenance (adica hangar) unde se fac lucrari grele si murdare;
  • Ateliere pentru reparații piese si componente de avion;
  • Are depozit (magazie de piese de avion) la alt nivel fata de compania low cost;
  • Are departament si depozit CARGO;
  • Are (daca nu s-au praduit, intr-una se facuse sala de pacanele adica mai pe felie cu ce se intampla in pandemie) agentii proprii in tara… agentii care daca le inchiriai scoteai mai mult decat daca le vindeai… dar am preferat sa le tinem nefolosite;
  • Mai are serviciu operational si parte din handling;
  • Centru de training si pregatire pentru lucratorii din aviație;
  • Si serviciu de Securitate transport special.

Cele enumerate mai sus sunt in plus fata de ce face si compania B-low cost asa cum v-am mai spus.

Compania T-nationala avea 24 aeronave si 1800 meseriasi si super specialisti militieni de economic cam 75 de fraieri si sefii lor pe un avion!

La compania B-low cost avem 20 aeronave si 984 de meseriasi adica pe avion 49 de angajati model loto 6/49 sau BINGO… dar compania B-low cost executa ceva mai putine sarcini decat compania T-nationala.

 Cifra de afaceri a companiei T-nationala e de 1,5 miliarde marci germane (ca e Lufthansa cu ochii pe ei) si a B-low cost e de 496 milioane marci daneze (ca la ei e cu pioneze).

Statul incaseaza taxe si impozite din cifra asta de afaceri observam deci ca muhaiele alea de la compania T-nationala aduc mai multi bani la stat dar asta nu conteaza conteaza ca sunt mai multi per avion chiar daca in portofoliu companiei T-nationala sunt mai multe chestiuni de executat si facut si datorita acestor chestiuni ajungem la aceasta cifra de afaceri.

Ii mai anunt pe specialistii americani sau afro americani care ne dau sfaturi ca nu sunt cu 25 meseriasi in plus per avion… ca la compania T-nationala numarul de minim 75/avion e aproape corect, problema o constiutie toate conducerile succesive, numite politic, care au depus randuri si randuri de icre si consilieri cocotati pe diverse posturi si functii… aici trebuie lucrat si dat afara si apoi angajat exact unde trebuie si ce trebuie!

Au mai constatat specialistii ca la compania T-nationala este un sef la 10 angajati; aici sunt de acord cu reducerea numarului de sefi dar e surprinzator canibalismul sefilor care spun acest lucru cand tocmai au intarit pozitia de sef a unui tanar pensionar militian care cumuleaza pensia cu un generos salariu.

Plasă de Buzău

Pentru noii specialisti in aviatie afro americani sau ce sunt ei recomand a se studia PLASA deoarece intruneste multe din calitatile si exemplele enumerate mai sus, practic se tese o legatura stransa intre aviatie si plasa, spre exemplu putem avea:

  • Plasa de pescuit;
  • Plasa de tantari;
  • Plasa de rapit;
  • Plasa de Buzau;
  • Plasa de par (observ un trend puternic si bine remunerat la plasa de par).

Pentru a fi mai pe intelesul specialistiilor de aviatie putem spune ca plasa de Buzau este compania T-nationala iar plasa de rapit este compania B-low cost – luand criteriul simplu al cifrei de afaceri.

Cu plasa de Buzau poti sa construiesti un perete de rezistenta, un plafon din taxele si impozitele aferente cifrei de afaceri; cu plasa de rapit bagi o tencuiala ca doar de atat rezista.

Daca doriti detalii despre plasa de par va rugam sa va adresati ROMATSA.

Zambeste maine va fi mai greu sau mai rau!

39 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv