Borsec

Dedeman

 

ComputerLand

Arctic

Dacia

POLITICĂ: Ciolacu îi transmite din Qatar lui Cîrstoiu: „Să răspundă la toate acuzațiile. Eu nu i-am cerut lămuriri, dânsul trebuie să se explice bucureștenilor” /JUSTIȚIE: Fost director alTermocentralei Rovinari, trimis în judecată pentru luare de mită / ANM: Vreme ploioasă, temperaturile scad brusc cu până la 15 grade / 

Breaking News:

Pilotul Osiceanu, scrisoare deschisă către șeful TAROM! Pilotul Mitu, erou sau criminal din culpă?

Cu ocazia zilei de 1 Decembrie, Antena 3 a difuzat un filmuleț despre eroismul pilotului Paul Mitu:

„În 1980, comandantul Paul Mitu a amerizat în ocean cu un Tupolev 154 şi a reuşit o performanţa mondială: a salvat 186 de oameni. Revenit în țară, a fost aspru pedepsit de statul Comunist.”

Aici textul și filmulețul de pe Antena 3: Paul Mitu, pilotul român care a salvat 186 de oameni, după ce a amerizat în Oceanul Atlantic
Pilotul Paul Mitu și eroismul din 1980

Azi, în jurul orei 14 și 10 minute, am primit de la pilotul Cezar Osiceanu o scrisoare deschisă adresată directorului general al TAROM, Mihăiță Ursu, cu rugămintea de a o publica.

În spiritul libertății de exprimare, publicăm scrisoarea deschisă semnată de pilotul Osiceanu. În același spirit, vom publica orice replică la această ciudată scrisoare deschisă.

Iată scrisoarea deschisă:

In atenția Domnului Mihaita Ursu
Director General al SC CNTAR TAROM SA

Stimate Domnule Director,

Ma numesc Cezar Osiceanu, sunt angajat ca pilot in cadrul Tarom din anul 1994, cu numărul de marca 59341, si înainte
de toate permiteți-mi sa va urez la mulți ani cu ocazia Zilei Naționale a României!

Pe aceasta cale insa va informez ca azi 01.12.2020 orele 13.40 la Antena 3 a fost prezentat si difuzat un film cu un fost angajat al Tarom, pilotul comandant Paul Mitu.

Pilotul respectiv a fost prezentat ca un erou, a fost filmat intr-o cabina de avion Tarom etc. Doar ca persoanele care s-au ocupat din partea Tarom de aceasta realizare nu cunoșteau următoarele:

  1. Pilotul respectiv a comis o gravă eroare de pilotaj care a condus la prăbușirea avionului înainte de pista si la decesul unui pasager;
  2. Ancheta a arătat vina exclusiva a pilotului comandant care a restricționat si încercarea copilotului de a trage de manșa pentru evitarea accidentului.

Adevărul despre producerea incidentului aviatic din 1980 este următorul:

  1. Cursa cu marinari Otopeni – Las Palmas cu Tupolev 154, comandant Mitu Paul, copilot Lucian Sava navigator, radiotelegrafist si mecanic de bord;
  2. La plecare ILS mergea la destinație;
  3. La escala de alimentare navigatorul ia documentația si nu se uita in ea.
  4. Obligația cdt Mitu era sa verifice documentatia;
  5. Nu face niciunul verificarea si nu vad ca ILS era dat “OUT of service DO NOT use”!

Acest caz de propagandă prezintă următoarele probleme in cadrul Companiei Tarom:

  1. Lipsa totala de cunostiinte de Aviatie ale celor din Tarom care au semnat pentru promovarea acțiunii de imagine a Tarom in mediul public;
  2. Habarnavismul reprezentanților de imagine si comunicatori de presa ai Tarom care nu s-au obosit sa se documenteze măcar despre caz!
  3. Reclama făcută pentru Tarom, cu acordul Tarom si participarea Tarom arata ca s-a facut pentru o greșeala grava a unui pilot Tarom!

Nu mai exista in mass media interna si internațională nici un astfel de exemplu de reclama făcută unei încălcări grave a procedurilor aeronautice, urmată si de o catastrofa aeriana!

Pe cale de consecință va solicit prin prezenta:

  1. Eliberarea din funcție a fiecărei persoane cu rol in aceasta acțiune (consilier de imagine, comunicator etc.) Din câte se cunoaște cel putin doua persoane angajate si cu atribuții in acest domeniu, Dna Mihaela Bivol si Dnul Marius Popescu, au fost angajați fara concurs cu încălcarea procedurilor legale, fara sa aibe calificări, rezultate si realizări care sa ii califice pentru aceste funcții;
  2. Retragerea imediata a acestei emisiuni;
  3. Prezentarea unor scuze către toti piloții Tarom pentru aceasta impardonabilă gafa!

Cum credeti ca se simte un pilot care respecta regulile, regulamentele si procedurile văzând o emisiune in care este preamărit un pilot care a facut pe dos si a mai si provocat o catastrofa?

Dar cum vor reacționa pasagerii si opinia publica care vad un astfel de mod de a face publicitate Taromului prin prezentarea ca un erou al celui care a fost vinovat de producerea catastrofei?

Va Multumesc, 
Pilot Cezar Osiceanu

148 Shares
Se citește acum ...
-- publicitate --
video - emisiuni tv