Episodul 38, Armaghedonul CEC! Vocabular și comportament execrabil al directorului Neacșu, plătit din bani plublici cu 16.000 de euro pe lună!
Într-un dispreț total față de profitul băncii de stat pe care o conduce, Bogdan Neacșu gonește clienții aducători de dobânzi. Iar acest fals bancher încă mai este directorul general al CEC Bank!
Două ÎNREGISTRĂRI, două comportamente diferite, la câteva minute distanță ale aceluiași director plătit regește! Dedublare de personalitate sau metodă persuasivă de manipulare ascunsă cancerigen în mintea lui Bogdan Neacșu?!
Pentru PRIMA DATĂ în istoria post ’89, veți AUZI cum un director de instituție de stat – în cazul nostru Bogdan Neacșu, șeful CEC Bank – se comportă acceptabil la început, apoi, ca să-și salveze pielea, devine un mahalagiu de joasă speță, un găinar de cartier care minte și aruncă vina pe alții, umilind modelul civilizat de bancher ce trebuie folosit de un director de bancă față de clienții săi!
Să refuzi investitori serioși atunci când economia nu „duduie”, să nu răspunzi 7 luni la apelurile clientului băncii, iar când te anunță prin scrisori că șefii protejați de tine de la Timișoara sunt vinovați să ajungi să îl acuzi tot pe el de comportament insolent și trafic de influență înseamnă că ești un director general degenerat,. Este vorba despre Bogdan Neacșu, vârful Grupului de Interese Neacșu, Popa, Iovu, Mihai, Nae, Huțanu și Onofrei, ce sugrumă banca deținută 100% de stat!
În aceste 11 luni de An Pandemic, arogant-mitocanul Bogdan Neacșu a primit 176.000 de euro din bani publici, adică și din impozitele plătite de clientul SC AGRO VEST ZEN SRL și acționarii săi, pe care i-a izgonit din CEC Bank!
Rezumatul unui incident bancar
provocat de incapabila Mia Bogojel
În 19 octombrie 2017, SC AGRO VEST ZEN SRL încheie un Contract de Credit cu Sucursala CEC Timișoara; de fapt, o Linie de Credit cu plafon maxim de 1,2 milioane de lei.
Reprezentanții societății AGRO VEST ZEN, familia Adelina, Niculina și Zeno Mateescu, au solicitat și primit Linia de Credit ca parte a unui contract pentru Construirea unei Ferme de Suine 500 de Capete cu fonduri europene via AFIR. Iată Schema Sursei de Finanțare aprobate de Sucursala CEC Timișoara, prin semnătura directorului de atunci, Costi Vartolomei:
Normal, acționarii societății au depus nenumărate garanții – solicitate de șefii CEC. Imediat ce a primit undă verde, compania AGRO VEST ZEN a organizat o licitație de construire a fermei. Constructorul a venit cu o soluție onorabilă pentru zilele noastre: să fie plătit la finalizarea investiției!
Efectul acestei opțiuni? Societatea AGRO VEST ZEN nu a mai avut nevoie de toată Linia de Credit. Cum era și normal, în 15 mai 2020, reprezentanții societății, familia Mateescu, au depus o NOTIFICARE la Sucursala CEC Timișoara, care a primit numărul de înregistrare 5711.
În Cerere, Mateescu solicita ca CEC să accepte eliminarea din structura de garanții a unor terenuri, redimensionarea aportului propriu de cach sau natură, valoarea creditului etc.
Iată NOTIFICAREA societății AGRO VEST ZEN către noua directoare a Sucursalei CEC Bank, obedienta Maria „Mia” Bogojel, și ofițerul de cont Daniel Cioancă:
Ce s-a întâmplat cu solicitarea mai mult decât NORMALĂ a societății AGRO VEST ZEN? Termenul de răspuns este de 30 de zile; Mia Bogojel a rămas mută!
Mateescu nu s-a dat bătut și a sunat la Sucursală. Nu a reușit să o prindă la telefon pe Mia Bogojel, dar a vorbit de mai multe ori cu Daniel Cioancă, cel care îl asigura de fiecare dată că „mâine” se rezolvă.
După mai mulți de „mâine”, Cioancă i-a explicat lui Mateescu faptul că, după ce Grupului de Interese Neacșu, Popa, Iovu, Mihai, Nae, Huțanu și Onofrei au concediat într-o zi 23 de angajați, au rămas puțini oameni și multe dosare stau la rând să fie analizate! Apoi, nici Cioancă nu i-a mai răspuns la telefon lui Mateescu.
Scrisorile lui Mateescu!
Directorul General al CEC Bank, Bogdan Neacșu, îl acuză pe Zeno Mateescu de impertinență, comportament deviant și trafic de influență. De unde a tras aceste concluzii Neacșu? Din corespondența și mesajele trimise de Mateescu – se răstește la client, prin telefon, Bogdan Neacșu.
OK! Hai să vedem dacă Neacșu are dreptate sau nu! Ca să nu fim acuzați de părtinire, la finalul textului o să vă oferim ducumentele care au stat la baza falselor acuzații emise de Bogdan Neacșu. În continuare, noi vă oferim un rezumat al corespondenței aflate în discuție.
Așadar, să-i dăm cuvântul lui Zeno Mateescu, așa cum rezultă din adresele trimise către Conducerea Supremă a CEC Bank – Bogdan Neacșu, Lucica Popa și Mirela Iovu -, către șefimea CEC Timișoara – Mia Bogojel, Daniel Cioancă și Cristian Ciolocoi, precum și către președintele AGA, Mirela Călugăreanu.
Iată adresa lui Mateescu din 5 noiembrie 2020, ora 12, 39 de minute și 39 de secunde:
„Buna ziua, Domnule Presedinte Bogdan Neacsu,
Ma adresez dumneavoastră, cât și întregii conduceri CEC BANK, pentru a rezolva o situație depusă in 15.05.2020 la Sucursala Timisoara cu numărul de înregistrare 5711, înmânată șefului de serviciu Doru Cioanca și luată la cunoștință de către directoarea Sucursalei Timisoara, Maria Bogojel.
Pana in acest moment, chiar dacă am avut nenumărate discuții cu cei doi, nici pana astăzi nu am soluție la solicitarea depusă. Ma simt mințit și purtat cu vorba ca mâine se rezolva și iar mâine, consider ca nu este o atitudine corecta a celor doi fata de un client CEC din anul 2017.
Prin prezenta am marea rugăminte sa primesc un răspuns favorabil la solicitarea atașata in email și depusă in sucursala, ținând cont de faptul ca astăzi suntem in 5.10.2020 și eu am făcut toate demersurile necesare pentru a putea continua proiectul început cu dumneavoastră”.
În stilul caracteristic, Neacșu & Co nu au răspuns adresei trimise de Zeno Mateescu.
După cinci zile de așteptare, Mateescu a trimis un alt E-mail către aceleași personajele din CEC Bank, în 10 noiembrie la ora 9, 49 de minute și 2 secunde:
„Buna ziua, dl. Președinte Bogdan Neacsu,
In urma e-mailului trimis personal dumneavoastră cât și întregi conduceri CEC, țin sa va precizez ca nu am fost contactat pana astăzi de niciun reprezentant al băncii, in vederea soluționării cererii depuse in luna mai.
Pe aceasta cale, va rog pe dumneavoastră personal sa ma sprijiniți cu celeritate in soluționarea cererii depuse in luna mai.”
Scrisoare explicită!
Cel de-al doilea E-mail a avut efect. Bogojel i-a chemat la negocieri pe reprezentanții AGRO VEST ZEN. Întâlnirea a avut loc la sediul Sucursalei CEC Timișoara, în ziua de 11 noiembrie, în jurul orelor 11.00.
Iată ce s-a întâmplat la întâlnirea dintre reprezentanții CEC Timișoara – Mia Bogojel, Daniel Cioancă și Cristian Ciolocoi – cu familia Mateescu, așa cum este descris de Zeno Mateescu în E-mailul trimis conducerii CEC Bank în 11 noiembrie la ora 13, 52 de minute și 4 secunde:
„Buna ziua Dl. Președinte Bogdan Neacsu,
Astăzi am avut întâlnire la Suc. Timisoara, unde colegii dumneavoastră Mia Bogojel, Cioanca Daniel m-au umilit. De ce spun umilit:
– nu cunoșteau conținutul cererii făcute și depuse de mine in luna mai 2020;
– aruncau vina de la unu la altul;
– l-au chemat pe Ciolocoi Cristian sa preia problema, spunând ca Cioanca Daniel are alte atributii și lucruri mult mai importante de făcut. Cum v-ați simți?
– Mia Bogojel nu a făcut decât un monolog, din care deja am răspunsul: „Nu se poate rezolva așa cum doresc”; atunci ma întreb pe ce se bazează afirmația dânsei, dacă a cerut alte documente, unele fiind anexate la adresa din luna mai?
– Mia Bogojel a solicitat sa depun alta cerere, sa depun alte documente pentru a da curs solicitării. Dansa făcându-se ca uita de solicitarea făcută in luna mai 2020 și documentele anexate confirmate de Daniel Cioanca la acel moment ca sunt complete.
Ținând cont de contextul pandemic, cât și de cele 7 luni scurse in care colegii dumneavoastră puteau analiza solicitarea și in mod normal sa primesc un răspuns in maxim 30 de zile, consider inacceptabila și de prost gust solicitarea directoarei Mia Bogojel și a dl. Cioanca Daniel de a face o noua cerere și de a aduce alte documente.
Mia Bogojel m-a făcut mincinos ca in aceste luni nu am luat legătura cu banca. Oare o solicitare înregistrată la dumneavoastră ce semnificație are pentru Mia Bogojel?! Le citește sau așteaptă 7 luni sa vina clientul la ea in birou sa se milogească pe un drept al sau?!
Pe holul băncii, Daniel Cioanca ma face mincinos, spunând: „Când am vorbit eu cu el”, întrebarea mea pentru el este când personal i-am înmânat cererea și toate documentele, discutand chiar și solicitarea, cât și numeroasele telefoane, la unele spunând mâine, la altele nu a răspuns (…)
Lasand la o parte modul de abordare nedemn pentru un bancher, in acel moment m-am simțit hărțuit, cautandu-se motive pentru a fi găsit vinovat. In contextul actual, am fost chemat după 7 luni ca sa fiu batjocorit, amenințat, învinuit, mințit, învățat cum sa imi conduc afacerea, cât și obligat sa reiau tot procesul, fără sa se țină cont de solicitarea din luna mai 2020 (…)
Mia Bogojel mi-a spus ca nu mai este valabilă, neținând cont ca au trecut 7 luni din vina lor (…) Discutile au fost mai ample, nu voi mai continua, pentru ca nu vreau sa fiu penibil cu nonprofesionalismul angajaților dumneavoastră; după 7 luni esti chemat și trimis acasă fără un răspuns, ba mai mult, amenințat și jignit (…)”
Abureala lui Neacșu!
Îndată ce a ieșit din ședința cu Bogojel, în jurul orei 12 și 47 de minute, Zeno Mateescu l-a sunat pe Bogdan Neacșu, pe mobilul personal al directorului general CEC Bank. Bogdan Neacșu nu i-a răspuns.
După circa o ora, la 13.52, Mateescu le-a trimis șefilor CEC scrisoarea prezentată mai sus.
După câteva timp, la ora 14 și 42 de minute, Bogdan Neacșu l-a sunat pe Zeno Mateescu. De ce s-a coborât marele director general Neacșu să-l sune pe muritorul Mateescu?
Ei bine, conștient că în urma unui proces va pierde judecata și va fi obligat să plătească daune de sute de mii de euro, Bogdan Neacșu a încearcat
- să-l îmbune pe clientul AGRO VEST ZEN;
- să-l facă pe Mateescu să se simtă vinovat că ar fi făcut o afirmație care, deși nu schimbă fondul problemei este, vezi doamne, generatoare de neîncredere;
- să bagatelizeze faptul că Bogojel nu i-a dat un răspuns timp de 7 luni și că a produs o pagubă imensă clientului;
- să introducă în discuție un motiv fals de refuz;
- să-l determine pe Mateescu să depună o nouă documentație și, astfel, să acopere el ileglitatea comisă de Bogojel;
- în final, Neacșu spune că se va documenta și va reveni cu un nou apel.
Ascultați prima convorbire dintre Bogdan Neacșu și Zeno Mateescu:
Mitocănia lui Neacșu!
Și, Bogdan Neacșu a revenit cu un nou telefon după câteva minute. De această dată, a uitat în beciurile CEC-ului cei 7 ani de acasă, bunul-simț, decența și respectul pentru client.
Enervat de faptul că Zeno Mateescu „nu mușcă momeala”, Bogdan Neacșu a sărit la gâtul clientului, după principiul acuză tu primul, țipă mai tare. Astfel, mitocanul Neacșu:
- din prima clipă îl acuză pe Mateescu că ridică tonul, deși se aude foarte clar exact invers: Neacșu țipă!
- îi spune clientului că nu-i dă curs solicitării, pentru că acesta a făcut acuzații nefondate – cele din mail!
- îl acuză pe Mateescu că face presiuni deoarece trimite scrisori și dă telefoane;
- îl amenință pe client că-i va face plângere penală pentru trafic de influență pentru că trimite scrisori și dă telefoane ca să afle ce s-a întâmplat cu cererea sa veche de 7 luni;
- il trimite pe Mateescu la altă bancă;
- il acuză pe client de hărțuire pentru o NOTIFICARE, trei scrisori și câteva telefoane;
- îl acuză pe Mateescu că ce scrie/vorbește este de domeniul lipsei de respect față de angajații băncii;
- îi reamintește clientului că în sistem sunt peste 30 de bănci și îl sfătuiește CU TĂRIE să meargă la alte bănci;
- spre final, Neacșu trece la un atac de mahala, introducând în discuție false acuzații și dorințe ale clientului;
- afirmă că banca nu este OBLIGATĂ să răspundă la NOTIFICĂRI, motivând că „poate nu putem”;
- deși aveau un contract semnat încă din 2017, Neacșu îi spune lui Mateescu, în 11 noiembrie 2020, că „nu ne-am dorit colaborarea cu dumneavoastră”!
- în final, Neacșu repetă îndemnul: „Mergeți la altă bancă!”
Ascultați a doua convorbire dintre Bogdan Neacșu și Zeno Mateescu:
Bomba din Răspunsul CEC!
După discuțiile telefonice, Bogdan Neacșu a dat ordin ca să-i fie trimis un RĂSPUNS lui Zeno Mateescu prin care să fie anunțat că CEC nu poate aproba solicitarea.
Iată Răspunsul trimis de directorul din CEC răspunzător de protocol, Casia Silvia Hoszko:
De ce a dat acest ordin Neacșu? El speră, astfel, ca problema să fie stinsă și o eventuală chemare în judecată să nu aibă efect negativ asupra băncii deținută 100% de stat.
Numai că, modul în care a fost trimis răspunsul NU respectă Contractul conceput chiar de CEC prin intermediul diviziei juridice condusă de Mirela Iovu.
Mai precis, la Capitolul NOTIFICĂRI, contractul gândit de Mirela Iovu scrie negru pe alb că:
- Orice notificare POATE fi transmisă prin poștă, prin curier, prin telefax;
- Sub nici o formă NU poate fi trimisă prin E-mail sau alt format electronic, dacă nu se stipulează altfel.
Cum în Contract nu se decide altfel față de ce se prevede la articolul dedicat Notificărilor, răspunsul lui Hoszko este nul de drept!
Ca să fie clar!
Este intolerabil comportamentulul directorului general CEC Bank, Bogdan Neacșu.
Aceste prime două înregistrări demonstrează că Neacșu are mari probleme de comportament – chiar și fotografiile cu el din colajul de mai sus ne spun acest lucru.
În loc să repare o greșeală imensă a unui director incompetent, Mia Bogojel, el trece la un atac suburban asupra unui client care solicită decent, timp de 7 luni, o UNICĂ hârtie: RĂSPUNS la notificarea din 15 mai 2020. Răspuns care putea să fie de aprobare sau de respingere a propunerii clientului!
De la primele episoade din Saga CEC publicate de SECUNDA, membrii și acoliții Grupului de Interese Neacșu, Popa, Iovu, Mihai, Nae, Huțanu și Onofrei au lansat ideea că nu li se va întâmpla nimic, pentru că „ce scrie o fițuică ordinară nu ia nimeni în seamă”.
Acum, SECUNDA continuă să scrie – am ajuns la Episodul 38 -, deși de la Episodul 15 a fost dată în judecată nu de membrii grupului în nume persoanal, ci total ilegal de instituția CEC Bank, iar între timp Nae, Huțanu, Vertolomei și alții au fost ELIMINAȚI din banca deținută 100% de stat.
Desigur, înainte de a publica acest episod, am trimis adrese cu mai multe întrebări lui Bogdan Neacșu și Mia Bogojel. Conform Legii 544/2001, am așteptat 5 zile. Nu am primit niciun răspuns. Când vom primi răspunsurile solicitate le vom publica cu UPDATE la acest Episod 38.
VA URMA
Iată documentele care stau la baza acestui articol…
Citiți și…